Hanımlar oğlum 4 aylık hiç bis sekilde biberon mama emzik almıyor ve ben sadece anne sütü veriyorum onunla da duymadığını düşünüyorum Bebelac aldım mama içimedi midesini bulandırıyor biberon desen hiç tutmuyor mama vermek istiyorum sizce hangisinin vereyim tadı güzle olan mama hangisi aynı durumu yaşadınız mı hangi mama ve ya biberon da çözümü buldunuz 🙏 yardım edin 😊🍂