Kızlar bana bebek yogun bakım hemsıresı. KAynamıs soguk suya hazırlmAmı soylemıstı. Sonra benmari usulu biberonu ısıtmamı soyledı. Ama bı cok kişi bebegının ıcebılcegı sıcaklıktakı suya hazırlayıp dırek verıyor. Hangımızınkı dogru 🤷♀️ Bu arada hemşire cesme suyu dedı ozellıkle kaynat sogut dedı