OyaGny pilates topu pişmanlıktır 🥵 ben de öyle uyutuyordum ilk zamanlar 5 dk da uyuyordu zamanla ona da alışmaya başladı tavana kadar zıplasam yine uyumamaya başladı en sonunda sinirlendim eşime dedim ya sen indir havasını ya ben patlatacağım. Öylelikle birden bıraktım her uykuya geçişte yatağın aynı yerine geçiyorum kucağıma alıyorum emziğini veriyorum pışpat yapıyorum direnirse kucağımda yukarı aşağı sallıyorum pilates topundaki gibi, sakinleşince tekrar duruyorum. ilk zamanlar çok direndi ağladı ama geçmedim pilates topuna. Zamanla alıştı oraya oturunca uyuyacağını anlıyor gözler gidiyor. Yine hala direniyor hafifte olsa bi sallantı istiyor artık onu da yapıyorum yani küçük diye (2.5 aylık)