Merhaba anneler, çok moralim bozuk
Kızım 6 ay 20 günlük sabah uyandık boğazından sesler geliyor hırlıyor öksürüyor burnu akıyor hemen doktora götürdük kan aldı falan çok üzüldüm nasıl hasta ettim çocuğu diye. Terliyor diye zıbınla gezdiriyorum üşüdümü acaba ama çok terliyor emerken uyurken terli terli rüzgar vurdu belki bilmiyorum. Birde yarın uçağımız var Bodruma gidecektik doktor ateş olursa iptal edin dedi kendime mi kızıma mı yanayım bilemedim. Hep benim başıma gelir zaten 😭😭😭