Srhtzlyh Iyi günler hanımlar. Kurbanda kemik suyunu kaynatıp dondurucuya koyacağım. Onun için minik minik poşetler oluyor ya. Onların ismini bilen var mı? Ismini bilmediğim için ne yazsam çıkmıyorlar.
Srhtzlyh Gzdzeynep harley MinikMucizemmmm Lidya-t Srhtzlyh Aybo cocomelon33 Pinar_kb yazkokusu MinikMucizemmmm Hepinize teşekkür ederim kızlar aradığımı buldum🤗💐
Srhtzlyh Lidya-t teşekkürler canım yazınca çıktı çok sağol😊 peki sen hangi markayı kullanıyorsun memnunmusun
MinikMucizemmmm Srhtzlyh siz onlar değil deyince nete bı bakayım dedim https://ibb.co/7CSqsnL şunlarda iyi geldi bana bunlara da konulabilir ama ismini bilmiyorum :)
yazkokusu Srhtzlyh buz torbası diye geçiyor . Ben kullanıyorum şu an çok memnunum . Her yemeğine azar azar ekliyorum. Baya kullanışlı . Tavsiye ederim