Merhaba bebegim
6 aylık oldu. Kan tahlili yaptirmam
lazim. Siz kaçıncı ayda yaptırdınız ve kan koldan mi elden mi alındı ? Çok agladi Mi? Birde ilk kızımdan hatırlıyorum direk şırıngadan çekerek değil de el ile ite ite kanı aldıkları icin uzun sürmüştü ve çok ağlamıştı. Şimdiden strese girdim.