SevilayEla Ben de aynı süreçleri yaşadım açıkçası yeni anne olduğum için çok yıpratıcıydı ağladığımı hatırlıyorum bebeğimden kan aldıklarında ,fotoretapi aldığında. Ama şuan diyorum ki keşke biri bana bu süreci daha güzel anlatsaydı ve ben de bu kadar üzülmeseydim. Benim bebeğimin sarlığı 17 ye kadar yükselmişti , 2 hafta olmasına rağmen geçmeyince (değerleri 10 civarındaydı ben de mama verdim 30 cc kadar) uzamış sarılık teşhisi kondu. Dr bir dizi test yaptı ve en son ‘anne sütü ‘ sarılığı’ dendi. Bebeğimin göz kenarlarında çok çok hafifte olsa hala sarılık var. (3 ay 5 günlük bu arada şuan) ama kg alımı gelişimi çok iyi şükür. Dr zamanla geçeceğini herhangi bir sılıntı olmadığını söyledi. Endişelenmeyin anneler bir şekilde geçiyor ☺️