SILADiLA geçen sene ordaydık denizi çok güzel berrak ama açıkçası balıkları hiç sevmem ve çok balık gördüğüm için denize hiç giremedim hep havuz. İkincisi ise açık büfede çeşitlilik çok yoktu pandemiden dolayı hep aynı yemekleri yedik neredeyse ama bence her otelde şuan öyledir odaları falan baya iyi çalışanlar baya güler yüzlü