7 gün önce doğum yaptım. Bebeğim emmeden sonra gazını çok zor çıkarıyor. Emziriyorum uyuyo gaz çıkarıyoruz uyanıyo sonra tekrar emiyo sonra tekrar gaz ama kısır döngüye girdik resmen. Gazı çıkartırken de çok uzun sürüyo. Yenidoğanda gaz sorunu olmaz diye duydum ama bizim gibi olan var mı böylr