Kızlar bebeğim. 5 aylık olacak akrabalarım falan geldiğinde tanıdık yüzler üstelik onları görünce dudağını büzüp ağlıyor ilk başlarda gülüyodum çok sevimli geliyordu ama artık çok üzülmeye başladım baya doluyor dudağını büzüp kendini sıkıyo ağlamamak için en sonunda ağlıyor sizinkiler de böyle mi ne yapmam gerek alışması için daha mı çok insan içine çıkarmam gerek yoksa bu daha mı kötü eder ters tepki mi yaratır ? Şimdiden teşekkürler 🥰