Aselyam Merhaba.benim kızım tam 1 yaşında ve bu zamana kadar ne zaman banyo yaptırsam o akşam uyumadı.normal mi bu?nedenini anlayamıyorum bi türlü.yatmadan önce yıkıyorum ayrıca
mltmkrkl Aselyam valla bebeklerde bilmem de bende kendimi bildim bileli uyku öncesi duş alırsam uykum kaçar ☺️
Sln20 Aselyam Normalde uyku rutini içine sokuyorlar rahat uyusun diye ama belki uykusunu açıyordur. Ben son gündüz uykusundan uyanınca yıkıyorum mesela yatmadan önce değil de. Ben bu yaşımda uykudan önce banyo yapamıyorum açıyor uykumu.
Melis84 Evet benim kızımda da öyle. Banyo yaptı rahatladı uyur diye bir genel kanı var ama biZde tutmuyor. Banyodan sonra daha hareketli oluyor.