Mom263 biz bir sıkıntı yaşamadık. Hafif huzursuzluk anlık ağrısı oldu. Ağrı kesici ateş düşürücüye gerek kalmadı hiç. Ben bazen keşke daha erken aylarda yaptırsaymışım dedim büyüdükçe anlayıp daha fazla tepki veriyorlar. Zor oluyor sanki büyüdükçe. Sağlık ocağını hastaneyi falan anlıyor artık. Muayene olmaya gitsek bile aşı olucam sanıp ağlıyor mesela🙄😅