deniz_s biz birbucuk yasindayiz. Hala ara ara ağlama krizleri oluyor genelde atak dönemlerinde. Cok sik atesleniyor, hastalanmasina yakın daha çok yapıyor. Kontrol et surekli, insallah duzelir. Büyüdükçe daha çok rahatliyosun emin ol. Tadını çıkar bir daha bu kadar minik olmayacak çünkü hepsi geciyor🙂