Ozlememre canım benm bebeğimde 3 aylık , daha önce meme reddi yaşadım , aşmak adına huysuzlanmadan isterse ver derim ne kadar emmek isterse o kadar emsin, ben öyle aştım, hatta çarşıya gittim eşimin ofisinde ağladı baya yine aynı olcak emmixek dedim ilk orda aştık ve bu bir süreç sakın vargeçme derim