Merhaba güzel anneler bugün kızım 9aylık aşısı olan kızamık aşısını oldu ancak doktor bize menenjit aşısınıda yazmıştı sağlık ocağı ikisini aynı anda yapmadıklarını söyledi doktora sorun onay verirse yapalım dedi ben doktora yazdım henüz dönüş yapmadı ancak merak ettiğim hiç aynı anda yaptıran oldu mu olduysa yan etkisi oldu mu yada aynı anda yaptırılmamalı mı sizlerle doktorunuz nasıl bir yol izledi cevap veren herkese teşekkürler