Ipekoz Arkadaşlar merhaba, ben bebeğim emdikten sonra kalan sütü sağıyorum. Dün gece sağdım ve buzdolabına koydum. Şimdi sağdığım sütle karıştırsam bir şey olur mu? Ayrı ayrı mı vermeliyim? İki sütün birbirine karışması bir problem midir?
Mbal Ipekoz ikisi de dolapta soğuyunca karıştırın. Yada ikisi de oda sıcaklığında ise karıştırabilirsiniz.
Yldz_2020 Ipekoz her sağdığınız sütü ayrı bir pakete ya da şişeye koymalısınız . Ama ısıları aynı olduktan sonra birleştirebilirsiniz 🌷
Deletedmom0099 ikisi aynı derecede olunca karıştırabilirsiniz benmari usülü biberonu sıcak suya oturtup ısıtmanız gerekiyor
Asel_sahra Bende bisy sorabilirmiyim bebegim 3 aylik yeni doğdugunda sut sağıp buzluga attm uzerinde ilk uc ay kullanin yaziyo kullansam olurmu acaba çoğu yerde buzlukta 6 ay saklanabilir yazıyor
25moonlight2021 Asel_sahra buzlukta 6 ay saklandığını yeni duydum. Ayrıca max 3 ay bekletilebilir. Bence riske atmayın yeni süt içirin
didomidom Asel_sahra 3aydan sonra besin değerleri fazlaca kayboluyor o sebeple 3ay içinde kullanılması gerekiyor.
Yasemin38 Asel_sahra oda ısısında 3 saat buzdolabında 3 gün dondurucuda 3 ay saklanabiliyor anne sütü
Yahya_17 Ipekoz benim bebeğim yoğun bakımda bende süt sağıp götürüyorum. Ama doktoru kesinlikle. Sütleri karıştırmayın saatini tarihini yaz dedi. Karıştırmayın bence