Oğlum 6 buçuk aylık, 7 olucaz. Gündüz uykuları çok güzel fakat gece olunca çocuk başka birşeye dönüşüyor. Uyuttuktan 1 saat sonra ilk çığlığı geliyo. Ondan sonra da 1-2 saatte bir uyanıyo, acı çeker gibi sesler çıkarıyor, kucağıma alıp emziriyorum hemen uyuyo. Saat 6 fan sonra da sürekli mızmızlanıyor. Gece terörü diye birşey varmış, ondan olabilir mi acaba. Gündüz melek gibi gece çıldırıyo. Neden olabilir böyle birşey yaşayan var mı aranızda