Yasemin38 ben yurtdışındayım burda ev doktoru görmeden hastaneye gidemiyorsunuz ve bulunduğunuz alanın sadece bir tane doktoru oluyor onu beklemek zorundasınız eğer çok kötü durumdaysanız acillik durumda o zaman akşam 5den sonra bu ev doktorlarının acil bölümü açılıyor onu arıyorsunuz o direk hastaneye gönderiyor hastane eğer durumun acil değilse acili oyaladığın için ceza gönderiyor baya yüklü miktarda burada işler biraz değişik işliyor doktora ulaşamadım en son acil’i aradım 5den sonra durumu anlattım oda pazartesi tekrar denememi eğer hala bir bahane sunarlarsa onları aramamı söylediler