Yatak odamız 20 derece. çıt çıtlı atlet üzerine normal penye pijama takımını giydiriyorum çorapsız şekilde yatırıyorum. Üzerine mevsimlik pike örtüyorum. Ama her uyanıp emzirdiğimde sırtı terli oluyor. Ben daha nasıl giydireyim ki çok basmıyorum üstünü zaten. Ben de pijama takımı pike yatıyorum ama terlemiyorum 🤔😳 Bu sebepten olmasa da bir kez bronşit geçirdik,yine geçiririz diye çok korkuyorum. Var mı fikri olan?