iPhone 6 s plus 16 Gb bir telefon var. İos 14.6 güncel sürümü indiriyor ama yüklemiyor. 4gb boş hafıza var yeterlimi gelmiyor acaba kullananlar var mı? Güncelleme olmadığı için bütün uygulamalar silindi sadece arama ve watsap kullanılıyor🤦🏻♀️ Birde iphoneda hafıza açma veya yükseltme oluyor mu?