Tedarikçi firmayla sıkıntı varmış geçen e bebekte sormuştum ben de çalışan öyle söylemişti, gelmiyormuş bir süredir, ben de hepsiburada da falan baktım ama 150 TL diyordu, Classic olanını aldım ondan da içmedi oğlum, tommee tipp bakayım olmazsa ben de