Aynı şeyi yaşadık. 7-8 gün yapmadığı olurdu. Bi kere doktorun önerisiyle uzun sürdüğü için lavman yaptık. Onun dışında hep bekledik. Ben kayısı incir filan yedim ama çok faydası olmadı. Ek gıda başlayınca düzene girdi. Dert edip de strese girmeyin ben çok girdim ondan söylüyorum.