Sunshine Merhaba anneler benm oglum 15 aylık emmeyi kendi kendine bıraktı tamamen. Artık emzirmiyorım zaten sütümde bitti. Bu süreç sonrasında mama takviyesi yapmalımyım ? Günde 3 öğün ana yemek ve ara yemekler yiyor. Bilgisi olan varmı
Minikprenses5481 Sunshine canm bnm kizmda 16aylk bu zamna kadr veriodum ama kabzlik skntisi oluodu bazn zorlanrkn popodan kan geliodu doktor a goturdm kesnlkle mamayi kes dedi o zaten artk buyumus dedi ne yiyosan onlardn ver dedi bnde biraktm gercktnde btti kabzligi cok sukur
Sunshine Minikprenses5481 bilgi için çok teşekkür ederim😍 bazı doktorlar da mutlaka verilmeli diyor. Aklım karıştı çok 🙇🏻♀️
Minikprenses5481 Sunshine evet her doktor farkli bsey soyluyor ama kestigmden bu yana kabzligmz bitti cok sukur