Merhaba 27 günlük oğlum iki saatte bir kaldırıp emzirmeye çalışıyorum ama geceleri uykudan emmiyor bir saat uğraşıp sonunda pes edip sagip biberonla veriyorum ..
soysam da topuklarını da sıksam uyanmıyor memede iki dakika çekip uykuya geçiyor ne yapabilirim var mi bir yöntemi olan