Sancar Canım benim bütün Mamalar da süt var ancak hidrolize edilmiş yakılmış eser miktarda vs diyet maması hiçbir sıkıntı olmaz kullan ben kızım da kaç ay kullandım hiçbir şekilde yan etki olmadı daha da iyi oldu kızım bütün belirtileri gitti çocuğun da bir reaksiyon göstermiyorsa dışkıda kan vs mamayı seviyorsa sıkıntı yok