Merhaba desteksiz uyku dediğimiz olay nasıl oluyor. Benim bebeğim yanına yatıp sırtını sıvazlayarak veya beşikte başını okşayarak uyuyor. Desteksiz uykuda bebeği beşiğe bırakıp müdahale etmeden kendi kendine uyumasını mı bekliyoruz. Bu saatler almaz mı 🤷♀️ şahsen benim oğlum uykusu olsa da uyumaz böyle 🤦♀️ ancak bayılması lazım uykusuzluktan 🙄 nasıl yapıyorlar yapanlar bilgi verebilir mi