Mervesefa2525 Merhaba kızlar ben hiç güneş kremi kullanmadım fark ediyorum cildinde lekelenmeler oluşuyor bana hangi güneş kremini önerirsiniz
biranneikikedi Mervesefa2525 uni baby fısfıslı aldım. Her yerine sürüyorum güneşte de kalıyor hiç yanmadı bebeğim. Ben çok memnunum
nursocum Mervesefa2525 Kendiniz için istemişsiniz sanırım ☺️ La roche kullanıyorum ben uzun zamandır çokta memnunum
maggie Bebeğim için ecowell aldım organik ve içeriği temiz diye bu sene ben de onu kullanacağım normalde la roche çok iyi
Utopikogretmen Mervesefa2525 kendim için la roche posay kullanıyorum bebeğim için mustela .her ikiside 50 faktör.babe markasının güneş kremide güzel diyorlar bir araştırın isterseniz