arjeniko hiiiçç üzülme canım aynı senin ki gibiydi oğlum şimdi maşallahı var gayet güzel tutuyor boşa kendimi üzmüşüm hiç üzme hiç biz anneler hemen herşey olsun istiyoruz ama öyle olmuyor herşey yavaş yavaş her çocuk farklı canım kimisi 2 aylıkken tutuyor kimisi 5 sağlıklı olsunlar da herşey olur boşa üzme kendini daha çok erken ❤️