Essra19 Kızlar bebeğimin gaz sorunu var 23 günlük henüz,kimyon çayına ve rezene çayına başlamak istiyorum, sizler bu çaylardan 1 tatlı kaşığı mı kullanıuosınuz 1 su bardağına ,bide günde kaç defa içilmesi gerekiyor bilgilendirir misin lütfen
EJDERYAA Essra19 bildiğim kadarıyla 1 yaş altına kullanılmaması lazım doktorlar öyle diyor çoğuda kullanın ben kullanmadım bilen yazar inş
elfymn Essra19 kendiniz için soruyorsunuz değil mi ? Ben her yemeğe kimyon atardım , her yemeğin peşine de rezene çayı yapar içerdim iyi gelmişti bana canım gazını rahat çıkarırdı oğlum
yuksekipek Essra19 ben rezeneyi gunde 2 kupa sabah aksam kendim icerim sicak sekilde faydasi oluyir biraz kimyon hic denemedim rezene hem sütte yapiyor. Bebegede 1 cay kasigi veriyorum arada
OyaGny Essra19 her yemeğe kimyon katardım rezeneyi 2 3 defa içebilirsin 2 çay kaşığı koyuyorum ben bi su bardağına
elfymn EJDERYAA evet çoğu doktor önermiyo . Beyin gelişimi için tehlikeliymiş . O yüzden en garantisi kendin kullanacaksın
Alminazli Ben her gün kendim içiyorum bi kupa bebegimde de faydasini görüyorum bebegime vermedim hic ama ablam veriyodu bi cay kaşığı falan
1Yildirim Essra19 Rezeneyi sabah kahvaltısında ve akşam, kimyonu da günde üç kere bir çay kaşığı kadar ağzıma atıp üstüne su içiyordum. Haricen tabaktaki yemeğime de atıyordum. Çok faydasını gördüm diyebilirim.
htceee98 Essra19 kimyonu yemeklere kat canım.rezeneyide aktarlarda satılıyor böyle buğday gibi olanı sallama çay kullandım fayda etmedi.onu alıyorum bir tatlı kaşığı rezeneyi bardağa koy içine az kimyon at sicak su dok o 2 dk demlensin sonra başka bardağa süz ben kızıma hiç kullanmadım hep kendim içtim faydasını gördüm
Asdfghjkls Rezeneyi doktorlar önermiyor. Bizim gaz sorunumuz vardı doktor rezene mi kullanıyorsun dedi acil bıraktırmıştı. Sürekli kullanımda gaza yol açıyormuş. 1 hafta kullanıp 1 hafta ara verilmesi lazımmış.
Eeisitan Essra19 ben de doktoruma sormuştum rezene ve kimyon çayı verebilir miyim diye bana sadece kimyon ver rezene verme dedi 1 tatlı kaşığı kimyonu 1 su bardağı suda 10 dk demleyip sabah akşam 3 çay kaşığı veriyordum fayda ediyordu kalanını kendim içiyordum
elfymn EJDERYAA son zamanlarda yapılan araştırmalarda zararlı olduğu anlaşılmış ya belki o yüzden bilmiyordular diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Vuslat23 Her aksam yemekten sonra bır kupa ben bır cay kasıgıda oğlum a 2 aylık . Sekerde atıyom caya
EJDERYAA elfymn hiç sanmıyorum valla bizim bu ebeler herşeyi biliyor gibi konuşuyorlar He diyip geçiyorum 😂😂
Tugce5540 Essra19 asla asla hatta dün bununla ilgili bir yazı okudum Fuat diye bir çocuk doktoru var kesinlikle önermiyor heleki bebeklere asla
Nefes1490 Essra19 valla onlar bende hiç bı işe yaramadı bide bnmki kolik düşün yani beni anason kurtardı bide bunlarn disinda nelr kullandm nelr oturp agliyodm ben strestn artk baş edemiyodm ama şükür ki anasonu ictm çocuk düzeldi hem çok iyi süt yapıyo hemde çocuga sütunle geciyo çocuk rahatlyo bence denemelsn
Kevserolgun Essra19 merhaba ben doğumumda başladım çocuğum yaşına girdi oyle bıraktım yediğin her yemeğe kimyon at içtiğin suya at iç kaynat suyunu iç cok cok faydalı aynı zamanda rezene de içtim ben gaz yapacak yemekleri yeme araştır oyle ye zamanla düzelecek emin ol