ipek39ela Miracimmm Canim Google a hızlı resim yükle yaz, orda çıkan sitelerden birine tikla, orada dosyalarim seçeneği var yönlendirecek seni, resmi seç ve yükleye tikla, sonra en son çıkan resim linkini kopyalayıp buraya yapıştır 🌸
Merve Miracimmm Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.
Yagmursonrasitoprakkokusu Miracimmm hayırlı olsun, ben de bu şekilde öğrenmiştim oğluşumu. Hatta daha da silikti benimki. Geç döllenmeydi 😊
Ali_Han20 Miracimmm hamilesin canım. Yeni oldugu için silik. Silik çıkanlar daha çok tutunuyor. Benim silik çıkan doğdu koyu çıkanı kaybetmiştim ablamda yakın cevrem de oyle olan oldu. Totem gibi bir şey oldu benim için silik görünce daha çok mutlu olurum
ipek39ela Miracimmm olmuş kuzum evet, silik çıkmış baya ama daha erken mi acaba geç döllenme olabilir, kan testi mi versen daha garanti olsa ?
Miracimmm ipek39ela canım zaten adetime 2 hafta vardı verdim negatif çıktı şimdi buda silik çıktı adetim 12 günde gecikti
Nik_mik_yok Miracimmm 12 gün gecikme ile bukadar silik çıkmaz sanki .benim 4 gün varken bu şekilde çıkmıştı .ama düzensiz adet oluyorsanız ondan olabilir . Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Uzaymekiii Hayırlı olsun🙂 benim iki hamileliğimde de aynen bu şekilde çıktı🤷🏻♀️ Umarım sizin için iyi bi haberdir ve sağlıkla geçer günleriniz🙏🏼 Bi kan testi verin derim yakın zamanda😌
Seda__00 Adete 2 hafta varkn çıkmaz diye biliyorum. Geç döllenme olmşsada çıkmamş olablr. Evet hamile görnyrsunz hayırlı olsun💕