Aslihan1621 Arkadaşlar bebeğim 3.27 günlük bugün biontech alışı oldum aşı olup emziren var mı? bir sıkıntı oldu mu?
17062019 Aslihan1621 instagramda Güncel Anneyi takip edin derim. O dün bu konu hakkında açıklama yaptı. Çocuk doktoru kendisi
AselKubra24 Bende bunu merak ediyordum bir süre emziremeyiz diye duydum ama tam bilgi sahibi olamadım burda durayımda bende faydalanayım ona göre aşıya gitmeden sağayım sütümü
Aslihan1621 AselKubra24 aslında birçok doktora sordum herkes emzir dedi ama içim rahat değildi mecbur emzirdim hayırlısı artık
yuksekipek Buse60 antikor sutte degil kanda uretiliyor sutten gecmez kandan gecer o yuzden gecme ihtimali yok cnm
Aslihan1621 Gunsss ayyy çok sevindim bende mecbur emzirdim ama korka korka bir sorun olmadı dimi iki dozu da vuruldunuzmu
Gunsss Aslihan1621 yok ilk dozu oldum daha 2 hafta oldu 2. Yi temmuzda olacağım inşallah 🙏 ilkinde kolum ağrıdı ikinci covid belirtileri gösteriyormuş galiba olanlar öyle söyledi. Hatta iki dozu olanların maske takmasına bile gerek yok diyor bazı Prof lar
Aslihan1621 17062019 orada da net bir bilgi yok neyse ☺️ Teşekkürler cums günü 4. Ay karma aşıları var o yüzden tedirgin oldum