Kızlar 30 kilo aldım kendim istiye istiye seve seve yedim. Hamilelik vs diyince amann bosver ye gitsin dedim. 1.5 ay çok güzel ilerlerdim harikaydı herşey. 100den 88 e geldim ama şehir dışına çıktık eve geldik doğum günü vs oldu yine kendimi şaştım o kadar karar verdim emek sarf ettim sabah 30 dk leslie akşam eliptik bisiklete bindim 40 dk.
Daha 20 kilo var bunalmış durumdayim bişeye sevinsem yemeğe saldırıyorum üzülsem yemeğe saldırıyorum ne olacak benim bu halimmm😔