Merhaba herkese kızlar sezeryan olalı bugün 5 ay 12 gün oldu bikaç günden beri adet olacakmışım gibi sancım vardı ama olamıyorum bikaç gündür de biraz temizlik yaptım zorladım kendimi ona bağladım adet olmamayı bugün de biraz hava soğuktu burda yalın ayak ince Bi üstle falan dolaştım sezeryan yerinde daha doğrusu iç dikişlerin olduğu yerde uyuşuk hissedilen yerde felaket Bi sancı yaşıyorum sabahtır bu havanın soğuk olması ile ilgili midir adet sancısı çektim olamadım şişkinlikle ilgili midir yoksa başka Bi problem mi vardır sizce doktora git diceksiniz biliyorum gidicem ama bikaç güne anca gidebilirim böyle bişe yaşayan oldumu yardımcı olurmusunuz bu normal mi