Kızım 38 günlük 2820gr doğdu 2660la hastaneden çıkış yaptık şu an kilosu 3400gr doktorumuz yetersiz diyor sadece bir marka mama öneriyor aynı zamanda aynı markanın anne sütü arttırıcı çayını vs de öneriyor ama marka hep aynı. Gerçekten kilo alımı az mı yoksa doktor markayla anlaşmalı olduğu için mi böyle yapıyor anlamadım(bu arada özel hastaneye gidiyoruz) yardımcı olursanız sevinirim.