Kizlar gunaydin.Kizim 9 ay 4 gunluk.Kiraz vermek istiyorum ama nasil vericegimi bilemedim.Komposto yapip verdim.Ama taze taze yesin istiyorum.Hadi cekirdegini cikardik diyelim.Ya kabugu bogazina takilirsa diye duşunmeden edemiyorum.Siz nasil veriyosunuz ?