Gamzee42 Hanımlar bebeğim 5.5 aylık 2 saate bir en fazla 2.5 saate bir uyuyor B12 eksikliğimizde var normal mi sizce ? Sizin nasıl ?
Zulalhamza Benim bebegim 1 saat uyabik kalip uyuyordu. Aslinda dogru olan bebeginizin ihtiyaclari o ne kadar ihtiyac duyarsa o kadar o zzamanda uyuyor.