Esilahanm1 Merhaba anneler buraya ilk defa yazıyorum kızım 3 aylık ,bir kaç gündür bas parmağını emmeyi ogrendi parmağı sisti morardi çekince agliyor emzik emmiyor sadece anne sutuyle besleniyor ne yapabilirim
akidesekerii Esilahanm1 emziği ara ara deneyin, kızım 5. Ayda tuttu 😄 Benim kızım da parmağını emmeye başlamıştı oynasın diye verdiğim emziği başladı emmeye. Geç oldu ama olsun 😀
Esilahanm1 1prens_2prenses sardık ama onunda emdi ıslanınca yara bandı çıkıyor boğazına kacar die korktum geri cikarttim
1prens_2prenses Esilahanm1 sağlam olanlar var ıslanınca çıkmayan onlardan denemenizi tavsiye ediyorum
Esilahanm1 iyilik80 sonunda emziği aldı 🙂 doğduğundan beri veriyordum kuscak gibi oluyorsu geri çıkarıyordu bi deneyeyim dedim şanstan aldı nasıl mutlu oldum 😀
Esilahanm1 akidesekerii bende bu düşünceyle arada sırada deniyorum emermi die tesadüfen verdim tuttu emziği nasil sevindim anlatamam 😀 bazen kuscak gibi yapıyor bazen hic almıyor ama en azindan uykusunda emmeyecek parmağını 🙂