Yarın sabah 6.5 aylık kizima eeg cekimi yapilicak doktor bunu alin uyutucaz dedi kloral hidrat diye bir ilac uyutuyomus kullanan var mi bebeğine lütfen yazin varsa. Içime sindiremedim bir türlü kötü şeyler geliyo aklima ya yan etkisi varsa uyanamazsa diye. Saglik ocagindaki doktorumuza ve eczacimiza sorduk bebek ve cocuklarda böyle şeyler için kullaniliyo hiçbir sıkıntı olmaz dediler ama yine de tedirginim.