Merhabalar,
Bebegim 7 aylik 5. Ayından itibaren gece uykuları cok sık bölünüyor ve her seferinde de uykuyu geri emerek pekistiriyor. Büyüdükçe uyanmalar azalır geçicidir derken git gide artıyor🙁 bazı geceler 7,8 bazı geceler 10,12 kez oluyor. Neyi yanlış yapıyorum neden böyle anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim yoksa bu uykusuzluk beni bitirecek