Eymenyekta bu derdi o kadar çok çektim ki ilk kızımda neler neler denemedim gümüş kapaklar avya çekirdekleri tahin üstündeki yağ vs… geçmedi emziremedim ikincide bulduğum çözüm şu oldu garmastan pomatı kurudukça sürüyordum yarım saatte 1 saatte bir sürekli ve kıyafeti hiç değirmedim atleti gögsümün altına indirdim önümü de bir yazma ile kapattım öyle dolaştım evde kimseden çekinmeden gezdim valla 10 gün öyle pespaye şekilde şükür 10 günün sonunda geçti adak adamıştım ikinciyi emzireyim kurban keseceğim diye o derece kötüydü yani ….. şunu belirteyim beni sürtüm çok fazlaydı sürekli gögsümden sızıyordu o yüzden gümüş kapak bana hiç fayda etmedi çünkü tenime değemiyordu diğerleri de ayva çekirdeği falan ağır yaraları basit kaçıyor biraz bu garmastan pomatı o yüzden öneririm kızım 14 aylık ve çok güzel emiyor acil şifalar dilerim