Kızlar reglim 5 gun gecikti iki kere test yaptım testin üzerinde ilk 5-10 dk içinde sonuç verir yaziyo ve negatif çıkıyor testten 5-6 saat sonra çok silik belirmiş sanki başına gelen var mı bu arada spiralle korunuyordum ama spiral kaymış yeni öğrendim son ilişkim ovulasyon tarihinde değil