2,5 aylık kızım var kakasını bir haftadır yapmıyor. Bir hafta önce de 5 gün arayla yapmıştı. Daha öncesinde günde bir kere yapıyordu neredeyse. Doktora sordum 10 güne kadar normal dedi ama içim rahat değil. Bebeğimi gözlemlediğim de rahat huzurlu karnı doyuyor 6-7 kere çişli bez alıyorum sizce normal mi başına böyle gelen anneler var öı sizce ne yapmalıyım