Benim bebeğim de 3 ay 23 günlük 2güne kadar benim bebeğim de kakasını yapamıyordu 2 gündür kakasını yapıyor. Ama halen çok gazlı. Ve nedense bu iki gündür en azından gece uyurdu onu da uyumuyor şimdi. Sizi çok iyi anlıyorum. Keşke bi çare bulabilsek :(