Kızlar günaydınn. Görümcem hamile erkek bebek bekliyo hayırlısıyla. Suyu gelmiş sabah 5,5 gibi 6 yı geçerekte sancısı başladı sancı sıklığı 10 dk da 1 bazen 7 8 dk olabiliyo 1 dakikadan fazla sürüyo sancı. Tahmini ne zaman doğar açılması başlamış mıdır? Tecrübeli anneler bi baksın 🥰🌸