Kızım iki gündür ishal ama öyle aşırı sulu değil. Sanki bağırsakları boşalıyo gibi dolu dolu yapıyo kakasını hemde günde 6-7 defa en az. Rotanın diğer belirtileri yok ateş kusma gibi. Doktorumu arıycm ama eğer rota çıkarsa ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Rota geçirenler siz neler yaptınız. Kızım 12 aylık ilk rotasını 3 aylıkken yaptırmıştık ikinciyi şimdi yaptırsam olur mu acaba? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi?
bi yandan da acaba diş mi diyorum çünkü aşırı salya akıtmaya başladı. Ağzında sürekli bişeyleri ısırmak istiyo. Ateş yok dediğim gibi ama bugün çıkarmı onuda kestiremiyorum. Rota geçirenler bilgi alabilir miyim biraz?