Kızlar hangi mama daha doyurucu, besleyici içerik olarak en iyisi bu ikisinden hangisi ?
Hipp mi evolvia mı?
evolvia mama kullanıyorduk bebeğim gayet iyi doyuyordu. Fakat kaka yapamama problemimiz vardı. Sonradan evolvia antikolik mama kullandık ac serisi. Bitince hep hipp denemek istemiştim. Aldım.. Çocuk yiyo 1 saat geçmeden yine istiyor. Arkadaşım demişti hipp de hemen acıkıyorlar pek doyurucu değil diye. Burda bir bayan yazmıştı evolvia da balık yağı ve daha bir çok madde varmış bebeğin gelişimini destekleyen ama hipp de yokmuş. Sanırım yine evolviaya dönüş yapacam. Korkuyorum tekrar kaka sorunu yaşarım diye de