Arya1801 Merhaba arkadaşlar bebeğimi perşembe gününden beridir emzirmiyorum ve göğüslerim küçülüyor. Ama dün gece de dahil ara sıra baya Bi süt geldi göğüslerim den normal mi bu anlamadım bilgisi olan var sa yardımcı olabilir mi neden olur 🙏
Onsubatikibinondokuz Arya1801 normal tabiki sen kestin diye bir anda gitmez ki süt fazlası akar dışarı soğuk kompres uygula masaj yap ama sağma yoksa kesilmez 2 haftaya komple kesiliyor sütün endişelenme