Kızlar buraya yazmıştım kahverengi leke geliyor neden oluyordur normal mi diye çünkü hayatımda ilk defa böyle bisey yaşadım ve sonra adet gorur gibi akintim geliyordu sağlık ocağına gidip kan verdim daha adetime 2 hafta falan vardı beta negatif çıktı zaten beklemiyordum pozitifi şimdi ise 12 gündür adetim gecikti hala da tık yok test yapıp betası negatif olup sonradan pozitif olan var mı beta yanlış çıkabilir mi ?
Yaşayan var mı bu durumu ?