Günaydın herkese, 11. ayına girecek oğlum, akşam ne yaparsam yapayım 12 12.30 gibi uyuyor, sabah da 5.30 gibi uyanıyor, nerdeyse 15 gündür böyle. Bende kendime gelemiyorum sabahları, gün içinde asla açmam çizgi film ama sabahları ilgilenemiyorum, bi çözümü olan var mı, açmak istemiyorum hiç ama ilgilenecek gücüm olmuyor, nasıl ayarlayabilirim uykusunu 🤦🏻♀️