Mmomm geçen yıl oğlum 9 aylıkken gitmiştik tenteli simitlerden aldık baya rahat etmiştik, mayo bez bize yetmişti çünkü suyun içindeyken simidinde dışındayken de şemsiye altında durduğu için sorun yaşamadık onun dışında bol bol kremledik, yemek işini de kavanoz mamalarla ve otelden yiyebileceği tarzda şeylerle hallettik zaten o dönemde tam öğün yiyemedikleri için haşlanmış sebzeler, tavuk, balık, meyve gibi şeyler yeterli gelmişti